We begrijpen dat de financiële aspecten van therapie belangrijk zijn. Op deze pagina vind je informatie over onze tarieven en hoe eventuele vergoedingen via je zorgverzekeraar geregeld kunnen worden.
Veel van onze therapieën worden (deels) vergoed vanuit het aanvullende pakket van je zorgverzekering en vallen niet onder het verplichte eigen risico.
Voor coaching en supervisie geldt dat deze doorgaans niet worden vergoed door zorgverzekeraars, maar vaak door jezelf of je werkgever worden betaald.
Neem contact op met je zorgverzekeraar en vraag naar de voorwaarden en percentages voor vergoeding van (psychosociale) therapie ofwel integratieve psychotherapie genoemd.
Op de website van Zorgwijzer vind je een overzicht van vergoedingen voor integratieve psychotherapie.
Eén sessie van 60 minuten. Code 24504. Je ontvangt maandelijks een factuur. Bij no-show €70,-.
Eén sessie van 60 minuten. Code 24504. Je ontvangt maandelijks een factuur. Bij no-show €70,-.
Eén sessie van 90 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur. Bij no-show €105,-.
Eén sessie van 60 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur. Bij no-show €70,-.
Eén sessie van 60 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur.
Eén sessie van 120 minuten. Bij een langere sessie: 3 uur €270 (€90 per uur) en 4 uur €340 (€85 per uur). Je ontvangt maandelijks een factuur.
Coaching wordt op maat aangeboden, met tarieven die afhankelijk zijn van jouw rol binnen het bedrijf, zoals medewerker of (mede)eigenaar (DGA).
Eén sessie van 60 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur.
Eén sessie van 60 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur.
Eén sessie van 90 minuten. Je ontvangt maandelijks een factuur.
Eén sessie van 90 minuten voor 2 studenten, of één sessie van 120 minuten voor 3 studenten. De eerste factuur wordt verstuurd voorafgaand aan de eerste 3 sessies, daarna volgt facturering na evaluatie voor de resterende sessies.
Zijn de kosten een uitdaging? We denken graag met je mee om samen een passende oplossing te vinden. Of heb je vragen of twijfel je over je situatie? Laat het ons weten, we staan klaar om je te helpen en met je mee te denken.
Afmelden en no-show
We begrijpen dat er onverwachte situaties kunnen ontstaan waardoor je een afspraak moet verplaatsen of afzeggen. Mocht dit nodig zijn, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Bij afmeldingen binnen 3 werkdagen brengen we een no-show tarief in rekening. Dit komt omdat het vaak lastig is om op korte termijn de vrijgekomen tijd opnieuw in te plannen. Bij ziekte geldt het no-show tarief als de afmelding binnen 24 uur voorafgaand aan de afspraak plaatsvindt.
Hoe eerder je een wijziging doorgeeft, hoe groter de kans dat we de vrijgekomen tijd kunnen benutten. Dit waarderen we enorm!
Ja, veel therapieën worden (deels) vergoed vanuit het aanvullende pakket van je zorgverzekering. Deze vergoedingen vallen niet onder het verplichte eigen risico.
Als de vergoeding vanuit de basisverzekering komt, valt dit onder het verplichte eigen risico van bijvoorbeeld €385,- per jaar.
Je ontvangt maandelijks een factuur. Deze dien je zelf in bij je zorgverzekeraar. Het deel dat niet wordt vergoed, betaal je zelf.
Klacht- en tuchtrecht: jouw rechten als cliënt
Mocht u onverhoopt ontevreden zijn dan zijn er drie volgordelijke stappen die u kunt nemen.
Let op: de geschillencommissie neemt uw klacht niet in behandeling, als u niet eerst stap 2 van het klachtentraject bij de klachtenfunctionaris hebt doorlopen.
Door het formulier hieronder in te vulllen bestel je de behoefte schrijf. De behoefteschijf wordt geleverd inclusief een bedrukking van het eigen bedrijfslogo.